Wyszukiwaniex

Proszę wpisać poszukiwane słowo lub jego fragment.

Opcja fragment pozwala wyszukać każde wystąpienie poszukiwanego wyrażenia.

Opcja początek pozwala wyszukać wszystkie tytuły i nazwiska rozpoczynające się od wyszukiwanego wyrażenia.

Opcja dokładnie wyszukuje tylko te filmy i osoby, których tytuły, imiona i/lub nazwiska są takie same jak wyszukiwane wyrażenie.

WAŻNE! Proszę pamiętać, że każda osoba wpisana jest do bazy w formie „nazwisko, imię”. Wyszukując osoby w opcji początek należy wpisać jej nazwisko lub jego początkowy fragment, w opcji dokładnie należy wpisać np. Kowalski, Jan (nie Jan Kowalski). W tej opcji wpisanie przecinka i spacji JEST KONIECZNE.

Szukaj w bazie

PSIE SERCE

FIDEL

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

Magda, blisko czterdziestoletnia prężna bizneswomen, prowadząca własną firmę projektową nie ma czasu na życie prywatne. Jedynym jej towrzyszem jest pies Fidel, który nie odstępuje jej ani na krok, i którego ona wszędzie ze sobą zabiera: do pracy, na spotkania biznesowe i na imprezy. Pewnej nocy, gdy Magda zmęczona wraca z pracy do domu, Fidel zauważa w krzakach przed jej apartamentowcem zawiniątko, a w nim porzucone niemowlę. Magda zabiera je do siebie, zamawia do domu potrzebne dla niemowlęcia rzeczy: pieluszki, butelki, mleko i przez krótką chwilę ogarnia ją tęsknota za macierzyństwem. Niebawem przybywają wezwane przez nią specjalne służby i zabierają niemowlę do Domu Dziecka, gdzie ma czekać na adopcję. Fidel nie podziela entuzjazmu Magdy dla macierzyństwa, zauważa jednak w niej korzystną zmianę. Od tamtej pory Magda zaczyna się interesować mężczyznami nie tylko na płaszczyźnie służbowej, ale również prywatnie. Idzie na drinka z panem Kafalem, biznesmenem z Bliskiego Wschodu, umawia się z przystojnym (dużo od niej młodszym) sprzedawcą z eleganckiego sklepu odzieżowego i doznaje przyprawiających o zawrót głowy emocji w kontaktach z pisarzem panem Stanisławem. Pies nie akceptuje tych jej nowych znajomości, jedynie Stanisław może liczyć na jego przychylność. Wkrótce okazuje się, że Fidel miał rację i dwaj pierwsi adoratorzy rozczarowują ją głęboko: Kafal dobierając się do niej obcesowo w taksówce, a sprzedawca porzucając ją nafaszerowną środkami odurzającymi na ulicy. Natomiast Stanisław staje na wysokości zadania, nie dość, że ratuje ją z opresji, to jeszcze odważnie dzwoni w środku nocy do Domu Dziecka, żeby zapytać o los odnalezionego przez Magdę niemowlaka. To tak ją ujmuje, że bez wahania wyrusza z nim w długą podróż za granicę, zostawiając Fidela pod czułą opieką swego sekretarza Olka o bardzo kobiecym usposobieniu. (materiały producenta)

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

ARGO

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

Rita jest znudzoną kobietą. Pracuje w domu jako korektor. Mąż Karol jest pedantycznym urzędasem. Jedyna bliska osoba, gadatliwa Marta, której książki Rita przyjmuje do korekty, nie potrafi zrozumieć problemów koleżanki. Do tego jeszcze gderliwa teściowa i okazuje się, że tylko suczka Argusia stanowi pocieszenie szarego życia naszej bohaterki. Pewnego dnia na spacerze z psem Rita zauważa w gazecie ogłoszenie: szkoła tańca- tango. Podczas pierwszej wizyty w Fabioli Argo zauważyła psa w sportowym samochodzie. Między zwierzakami narodziła się miłość od pierwszego wejrzenia. Rita nie potrafiła się jednak przełamać. Uciekła z kursu zanim jeszcze poznała prowadzącego zajęcia przystojnego Fabio. Jak się później okaże to Fabio jest właścicielem psa w którym zakochała się Argo. Podczas spaceru Karola z Argo, suka ucieka do zauważonego psa. Karol i Fabio wołają swoje pociechy nadaremnie. Karol i Rita piszą ogłoszenia o zaginięciu psa. Podczas kolejnej wizyty Marty, Rita dowiaduje się po raz kolejny, że nosi złe ubrania i nie wierzy w siebie. Rita wraca do domu z siatami zakupów. Pod klatką schodową Argo ze swoim psim towarzyszem. Nieopodal zaparkowany cabriolet Fabia. Rita wymienie spojrzenia z przystojnym właścicielem klubu tanga. Rita kupuje nową szykowną suknię. Postanawia przełamać strach. Zaczyna kurs tańca. Jej nauczycielem jest Fabio. Życie Rity się odmieniło odkąd tańczy. Karol, który oczywiście nic o tym nie wie nie potrafi zrozumieć odmiany żony. Pewnego popołudnia kiedy Rity nie było w domu Karol wychodzi na spacer z Argo. Suka doprowadza zaskoczonego męża do klubu Fabiola. Zastaje on tam wiele par tańczących zmysłowe tango. Wśród nich Rita i Fabio. Argusia razem ze swym towarzyszem przygląda się wprawnym już krokom swojej pani. Karol zabiera Ritę do domu. Wydaje się, że wymówki zazdrosnego męża doprowadzą do nieuchronnej kłótni. Tymczasem Karol przypominając sobie dawne rockowe czasy z rozpiętą koszulą tańczy przed żoną. Wchodzi gderliwa teściowa jak zwykle z klopsikami, których nawet pies nie jada. Na widok przytulonych do siebie małżonków i hałaśliwej muzyki wybiega z domu# Dzięki lekcją tanga życie Karola i Rity nabrało nowego pozytywnego kolorytu. Oboje zrozumieli co zgubili w czasie wielu lat małżeństwa. (materiały producenta)

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

TUNGO

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

Niedaleko wsi Lędziany w starym młynie mieszka Maria, dawna dziedziczka, która po śmierci męża Tadeusza wiedzie samotny żywot z dala od spraw mieszkańców wsi. W ich oczach niedostępna i surowa Maria, zwana przez nich Szeptuchą ,jawi się jako postać niebezpieczna i tajemnicza, zaś jej nieodłączny towarzysz pies Tungo otwarcie przyznaje, że podejrzewają ją o kontakty z "ciemnymi mocami", nazywając po cichu czarownicą. Wszyscy jednak rozumieją, ze nie warto z nią zadzierać, również ksiądz i miejscowy sklepikarz czują przed nią respekt. Pies natomiast, cieszący się złą sławą "psa czarownicy" nieraz zbiera cięgi od wiejskich wyrostków. Jednym z mieszkańców wsi jest Lędzian, wdowiec, dawny znajomy Marii, który ma dwóch synów wiecznie jej dokuczających i małą córeczkę Marylkę. Dziecko czuje prawdziwą sympatię do Marii i często ją odwiedza, co nie podoba się ojcu zazdrosnemu o dziecko. Poza tym Lędzian ciągle nie może wybaczyć Marii, że dwukrotnie został przez nią odtrącony. W starym młynie Maria bawi się z małą w teatrzyk kukielkowy, przedstawiając historię miłości Księcia Mateusza i Księżniczki Matyldy, której udaje się przebłagać śmierć i uratować życie rannemu w boju Ksieciu. Maria rozpieszcza małą, karmi ją łakociami, pokazuje swoją starą biżuterię i pamiątki po zmarłym mężu. Uważa, że Marylka jest trochę podobna do Tadeusza i tłumaczy sobie spotkanie z nią, jako znak od zmarłego męża. Natomiast Tungo udaje się parokrotnie nawet zobaczyć Tadeusza jako zjawę. Pies przekonuje go, żeby dał spokój Marii i nie pokazywał się więcej, ponieważ Maria powinna żyć normalnie jak inni ludzie. Tymczasem Lędzian zabrania Marylce widywać się z Szeptuchą i zamyka ją w domu. Marylka z tęskonoty zaczyna chorować, o czym Maria dowiaduje się od nielicznych mieszkańców wsi, którzy czasem ją odwiedzają, od Heleny spragnionej karcianych wróżb i pana Sławka ze sztywną nogą przychodzącego na masaż. Choroba dziewczynki budzi we wsi fanatyczne nastroje, ludzie zaczynają szeptać, że to Maria rzuciła na nią urok, zwłaszcza że i w szpitalu, dokąd zabrało ją pogotowie też nie potrafią dziecku pomóc. Ksiądz powstrzymuje histeryczne nastroje mieszkańców, Maria zaś postanawia ratować małą za wszelką cenę, wioząc razem z Lędzianem w miejsce, gdzie, jak głosi wiejska legenda, zdarzały się cudowne ozdrowienia. Lędzian w obliczu zagrożenia życia córki zmienia swój stosunek do Marii, zaś Marylka widząc przy sobie Marię zaczyna wracać do zdrowia. Szczęśliwy ojciec pragnie uczcić wyzdrowienie dziecka spraszając cała wieś do siebie na zabawę. Maria również przyjmuje zaproszenie, a Tungo zaprzyjaźnia się z psem księdza, suką Samarą. (materiały producenta)

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

ROLL

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

Prezes Majewski, właściciel gruntów, domu i stadniny, człowiek apodyktyczny, trzymający żelazną ręką podwładnych i nie znoszacy sprzeciwu ze strony rodziny nie może pogodzić się z faktem, że jedyna córka Maja ma wkrótce wyjść za mąż. Przyszły zięć wraz z matką został właśnie zaproszony na uroczysty obiad przez siostrę prezesa, ciocię Krysię, która sprzyja młodym. Prezes robi, co może, żeby obrazić gości i nie dopuścić do ożenku. Ciocia Krysia stara się ratować sytuację. Będąc współwłaścicielką podupadającej posiadłości grozi bratu, że jeśli ten nie zmieni swego postępowania, sprzeda swoją część stadniny największemu konkurentowi i osobistemu wrogowi Prezesa - właścicielowi sąsiedniej stadniny Święcickiemu. Jedynie Roll, wierny pies Prezesa zdaje się rozumieć jego zachowanie i wybacza mu wszystko. Po awanturze z córką wściekły Majewski opuszcza gości i udaje się na przejażdżkę konną do lasu. Towarzyszy mu Kama gotowa wspierać go i pomagać w każdej sytuacji. Również oddany pracownik stadniny mastalerz Marian Wojko, który jest świadkiem wyjazdu Prezesa, zaniepokojony jego wzburzeniem postanawia gonić go na rowerze. Majewski, mimo iż jest dobrym jeźdźcem, klucząc gorączkowo między drzewami i parowami, spada z konia, uderza się w głowę, a odzyskawszy przytomność, nie wie, kim jest. Dzięki Rollowi i mastalerzowi udaje mu się wrócić do domu. Zanik pamięci jednak nie ustępuje. W tym stanie Majewski, chcąc się zorientować kim jest i co się wokół niego dzieje, zmuszony jest szukać życzliwości i pomocy u innych, co powoduje, że zmienia się nie do poznania - jest uprzejmy, przeprasza, za namową córki i siostry, przyszłego zięcia, spoufala się z pracownikami, z Marianem Wojko przechodzi na ty. Spóźniony obiad wreszcie może się odbyć, pogodzony z zięciem Prezes dostaje "zimny prysznic" od Mai, kiedy znajduje się pod jej oknem i to przywraca mu pamięć, ale na sprzeciw wobec - pod jego nieobecność - " naprawionej sytuacji" jest już za późno. Wszyscy, łącznie z zaproszonym przez Prezesa na obiad Święcickim, siadają do stołu w atmosferze pojednania. Mimo iż chwilowa amnezja ustąpiła, Prezes nie jest już tym dawnym upartym i bezkompromisowym człowiekiem, otrzymał bowiem od losu małą lekcję pokory. [materiały producenta)

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

ATOS

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

"Atos" to historia psa-przemytnika. Danusia jest kobietą samotną, pracującą jako księgowa w niedużej firmie. Jedyną rozrywką i szaleństwem na jakie pozwala sobie raz do roku jest udział w wycieczce do egzotycznych krajów. Poznajemy Danusię gdy na lotnisku w Marakeszu przystojny tubylec prosi ją o drobną przysługę (tą przysługą jest przewiezienie psa do Warszawy). Kobieta zgadza się. Po przylocie okazuje się, że po psa nie zgłasza się żaden odbiorca. Danusia zabiera ze sobą Atosa. Henio - to polski gangster nieudacznik, któremu nic nie wychodzi. To on miał z lotniska odebrać Atosa, ale pomylił terminy. Szuka psa , szuka jego opiekunki - ponaglany telefonami od zirytowanych zleceniodawców. Danusia po raz pierwszy w życiu ma zwierze, nie wie czym psa karmić i jak z nim postępować. Na szczęście okazuje się że ma obok siebie życzliwych ludzi. Posiadanie Atosa zmienia życie jego nowej właścicielki. Danusia zaczyna lubić siebie , poznaje przyjaciela. Tymczasem Henio odnajduje adres Danusi i szykuje się do odebrania psa. Okazuje się jednak że Danusia nie odda psa za darmo, dowiedziała się bowiem, że nie jest to zwyczajny pies, lecz przemytnik. Henio i Danusia spotykają się, konfrontacja jest pułapką zorganizowaną przez kobietę. Policja aresztuje przestępców, Atos i jego właścicielka są bezpieczni.

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

MAX

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

Ala i Max, jej pies, wynajmują niewielkie mieszkanie. Ala skończyła Akademię Sztuk Pięknych, marzyła o projektowaniu kostiumów, ale obecnie jej największym marzeniem jest znaleźć jakiekolwiek zajęcie. Dzięki koleżance dostaje pracę jako kelnerka we włoskiej restauracji, a tam jak w filmie, okazuje się, że właścicielem lokalu jest młody, przystojny Włoch - Marco. Zakochuje się w niej od pierwszego wejrzenia, ale Ala nie bierze tego na poważnie. Marco jest jednak konsekwentny i przekonuje ją do prawdziwości swych uczuć. Ala broni się przed miłością, ale w końcu ulega i również zakochuje się w uroczym Włochu, jednak ciągle nie chce rozmawiać o planach na przyszłość. Wkrótce Marco dowiaduje się dlaczego. Ala ma 6 letniego syna Antka, którego wychowuje jej matka - Danuta. Dziewczyna zaszła w ciążę w maturalnej klasie, matka zajęła się dzieckiem, aby Ala mogła studiować. Teraz twierdzi, że Ala jest ciągle niesamodzielna, bez pracy i perspektyw, więc Antosiowi będzie lepiej u niej. Ala jest przekonana, że Marco zerwie z nią, skoro dowiedział się o dziecku, ale on po raz kolejny jej tłumaczy, że naprawdę ją kocha i że to nic nie zmienia. Szczęśliwa Ala przyjmuje jego zaręczyny. Danuta jest jednak nieugięta. Oświadcza córce, że nie odda jej chłopca, zwłaszcza teraz, gdy romansuje z jakimś Włochem. Jej zdaniem udowodniła w ten sposób swoją nieodpowiedzialność. Marco wyjeżdża na kilka dni do Włoch, a gdy wraca jest jakiś smutny i daleki. Ala czuje, że ich związek nie ma perspektyw. Na dodatek z Mediolanu przyjeżdża matka Marco i dziewczyna jest świadkiem ich rozmowy. Christina uważa, że polska kelnerka jest zupełnie nieodpowiednią partią dla jej syna. To przeważa szalę. Ala odchodzi z pracy, zrywa kontakt z Marco. W pierwszej kolejności postanawia za wszelką cenę odzyskać syna. Tylko Max, jej wierny psi przyjaciel, uważa, że Ala powinna odzyskać także swą miłość. (materiały producenta)

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

REJN

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

Jacek jest scenarzystą filmowym, właśnie otrzymał kolejną nagrodę za swój tekst. Żyje z kobietą, która jest nastawiona na realizację swojej kariery. Jedynym przyjacielem Jacka obok motocyklu-ścigacza jest jego pies, Rejn... Po serii konfliktów Jacek rozstaje się ze swoją narzeczoną. Stres związany z tą sytuacją doprowadza do twórczej blokady. Jacek nie umie skończyć scenariusza, a termin oddania tekstu nagli. Żaden z rozweselających pomysłów Rejna nie podoba się jego panu. Nieoczekiwanie do drzwi Jacka stuka sąsiadka z dołu, Halinka. Okazuje się, że Jacek zalewa jej mieszkanie. Teraz ignoruje sąsiadkę, zatrzaskuje przed nią drzwi i wraca do pisania. Stopniowo udaje mu się odzyskać wenę i skończyć tekst. Po oddaniu scenariusza Jacek odkrywa kolejne zalanie... Tym razem jego mieszkanie jest zalewane przez sąsiada z góry. Okazuje się, że tym sąsiadem jest...Halinka(!). Jacek, choć jest scenarzystą, to nie umie zrozumieć sytuacji zalań a'la "matrix". Rejnowi bardzo imponuje pomysłowość Halinki. Jacek próbuje się uspokoić przejażdżką na motocyklu. Dochodzi do nieszczęśliwego wypadku. Jacek jest operowany, przytomność odzyskuje po kilku dniach. W szpitalu opiekuje się nim Wanda, przyjaciółka nieżyjących rodziców. Od niej Jacek dowiaduje się lekarce, która operowała i cały czas bardzo troskliwie się nim opiekuje. Okazuje się, że tym wybitnym chirurgiem jest jego sąsiadka Halinka.... Jacek jest załamany. W trakcie spotkania przeprasza kobietę za pierwsze zalanie. Pyta ją o podwójne sąsiedztwo i drugie zalanie. Halinka ma wyjaśnić obie tajemnice na wspólnej kolacji po wyjściu Jacka ze szpitala. Halinka wspólnie z Wandą opiekują się Rejnem do czasu zakończenia szpitalnej rekonwalescencji Jacka. (materiały producenta)

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

DRAGO

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

Wiktor i Sylwia są małżeństwem od prawie dwudziestu lat. Bezdzietni, dobrze sytuowani, prowadzą aktywne życie zawodowe. Ich pies Drago widzi, że w to na pozór spokojne życie wkradła się nuda i rutyna. Coraz częściej zdarzają się kłótnie, coraz rzadziej mówi się miłe rzeczy, a moment wyjścia do pracy staje się ulgą dla obojga małżonków. Drago chcąc nie chcąc ulega tej atmosferze, godzinami leży w ogrodzie lub ogląda telewizję. Sytuacja ulega zmianie, gdy jego państwo wyjeżdżają za granicę na urlop, a Drago zostaje umieszczony w psim hotelu. Tam poznaje Jagodę, właścicielkę hotelu i jej podopiecznych. Świat zmienia się o 180 stopni. Drago poznaje czym jest przyjaźń, radość, przygoda, słowem prawdziwe życie. Dosłownie zakochuje się w Jagodzie, niezwykłej dziewczynie, która uwielbia swój dom, psy, las i jazdę na rowerze, nazywa ją czarodziejką. Tym trudniejszy staje się powrót do domu, uczucia psa są podzielone. U Wiktora i Sylwii nic się nie zmieniło, wyjazd wręcz pogłębił ich konflikt. I być może ta sytuacja trwała by jeszcze długo, i nikt nie próbowałby niczego zmienić, gdyby Sylwia nie złamała nogi. Drago znów trafia do psiego hotelu, ale tym razem Wiktor ma możliwość poznać bliżej Jagodę. Ulega jej czarowi. Drago kocha zarówno Wiktora jak i Sylwię, ale rozumie pana, wie, że Jagoda ma niezwykły wpływ na otoczenie. Wiktor odnajduje w sobie zapomniane pasje, na nowo uczy się rozmawiać - nie tylko o pracy, także o uczuciach i marzeniach. Czy to doświadczenie wystarczy, aby troje ludzi i pies byli szczęśliwi?

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

FILA

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

Profesor, wykładowca filozofii (Sokrates) ma mądrego psa, sukę Filę, która dzieli z nim jego namiętną pasję do filozofii i filozofowania. Pies zna na pamięć wykłady profesora, potrafi tez cytować Platona, Arystotelesa, Kanta i Nitschego. Podziela również jego fascynację wielką literaturą m. in. Szekspirem, nie może jedynie wybaczyć profesorowi zafascynowania serialami południowo-amerykańskimi, które ten ogląda bez wyboru o każdej porze dnia i nocy. Burzliwe życie miłosne bohaterów seriali zastępuje mu prawdziwe uniesienia, bo profesor jest człowiekiem samotnym, odludkiem i trochę dziwakiem, co martwi jego wiernego psa, Filę. Pewnego dnia kolega z uczelni i partner od szermierki Stefan przedstawia Sokratesowi urodziwą, panią psycholog Annę. Strzała amora godzi profesora prosto w serce, jest jednak zbyt nieśmiały, aby przejąć inicjatywę. Na domiar złego Anna lekkomyślnie odrzuca jego zaproszenie na kolację i wyjeżdża ze Stefanem. Ta decyzja boleśnie rani profesora, który przestaje panować nad emocjami i obmyśla zemstę. Na treningu szermierki wyzywa Stefana na prawdziwy pojedynek już nie na florety, ale zabytkowe rapiery. Ranny w pojedynku, ale usatysfakcjonowany wyjaśnieniami Stefana, wyrusza do Anny i staje przed drzwiami jej mieszkania. Towarzyszy mu, jak zawsze, nieodłączna Fila. Anna, widząc desperację Sokratesa wybacza mu chwilową małoduszność i wydaje się, że istnieją wszelkie dane, aby ich związek mógł rozkwitnąć. Fila może odetchnąć z ulgą i na końcu powiedzieć do widza: "Jak wam się podoba?".

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

KARA

  • Film fabularny - telewizyjny
  • Rok produkcji:
    2003

Głównym bohaterem filmu jest pies "Kara", który wiele lat przepracował w policji. Jego właściciel już nie żyje, natomiast żona właściciela, obecnie starsza pani na emeryturze już dawno zapomniała o zdolnościach swego psa - tropiciela. Osiedle na którym mieszka Henryka z Karą to miejsce jakich w każdym mieście wiele - blokowisko , z anonimowymi mieszkańcami i bandą wyrostków których wszyscy się boją. Na osiedlu zdarzają się napady na starszych ludzi, którzy wracają z banków lub bankomatów ze swoją emeryturą. Znajomi Henryki zostają w ten sposób ograbieni na klatce schodowej. Kara podejmuje się tropienia bandytów. A Henryka decyduje się sprzeciwiać i protestować przeciw znieczulicy i bierności mieszkańców. Kobieta przy pomocy psa (oraz niewielkim udziale wnuka i życzliwego sąsiada) postanawia ukrucić działnie szajki. Kara zbiera dowody porzucone przez przestępców, Henryka zanosi wszystko na policję a tam dowiaduje się ze policja tak naprawdę nic nie może zrobić. Jedyną szansą na długoletni wyrok dla bandytów to przyłapanie ich na gorącym uczynku. I dlatego Henryka decyduje się na prowokację. Podczas wizyty w banku jest obserwowana przez szajkę, w drodze powrotnej dochodzi do napadu. Na ratunek kobiecie śpieszy Kara wraz z innymi psami - kompanami z podwórka. Henryka jest uratowana, policja chwyta przestępców, Kara jako emerytowana policjantka kolejny raz spisała się na medal.

Ekipa
pełna | skrócona | schowaj

2020.05.20 00:40:02
© 1998-2019 Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi.
Internetowa Baza Filmu Polskiego filmpolski.pl jest bazą danych chronioną przepisami Ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o ochronie baz danych (Dz. U. 2001 nr 128 poz. 1402). Kopiowanie treści zawartych w serwisie bez zgody redakcji zabronione. Kopiowanie i wykorzystywanie fotosów oraz materiałów audiowizualnych zamieszczonych w serwisie bezwzględnie zabronione, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych przez prawo. Cytowanie fragmentów treści zawartych w serwisie wymaga zgody redakcji. W każdym przypadku konieczne jest podanie źródła w podpisie pod cytowanym fragmentem. W przypadku portali internetowych żródło musi być linkiem do serwisu filmpolski.pl.
Internetowa Baza Filmu Polskiego filmpolski.pl działa na podstawie art. 2 Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2018 poz. 1000).
Internetowa Baza Filmu Polskiego filmpolski.pl współpracuje z TVN w zakresie publikacji promocyjnych materiałów audiowizualnych. Administratorem danych pozyskanych w związku z emisją tych materiałów jest TVN.
Ta strona używa plików cookie. Zapisywanie plików cookies można zablokować, zmieniając ustawienia przeglądarki.
Krzysztof WiktorGlinka Agencye-teatr.plInstytut Teatralny im. Zbigniewa Raszewskiego