Wideo - gry
DO RZECZY 2018 r. , nr 42, s. 42-44
WIELKA GRA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
EASY RIDER 1992 r. , nr 05, s.65-75
O GRACH VIDEO, CZYLI JAK KONTROLOWAĆ WYOBRAŻONE?
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2012 r. , nr 05, s. 84-85
L.A. NOIRE. CZY CHANDLER POLUBIŁBY GRY WIDEO?
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Film noir (gatunek)
EKRANY 2012 r. , nr 06, s. 105
KSIĄŻKI NADESŁANE
Gatunek: recenzja książki (i CD-ROM)
Książki: red. A. Gałkowski, A. Miller-Klejsa "Od Boccaccia do Tabucchiego. Adaptacje literatury włoskiej. Literatura na ekranie". Warszawa 2012., red. A. Pitrus "Olbrzym w cieniu. Gry wideo w kulturze audiowizualnej". Kraków 2012., R. Schickel "Martin Scorsese. Rozmowy". Warszawa 2012., S. Kuśmierczyk "Księga filmów Andrieja Tarkowskiego". Warszawa 2012.
Słowa kluczowe:
- Temat: Ekranizacje literatury włoskiej , Wideo - gry
- Bohater artykułu: Scorsese Martin , Tarkowski Andriej
EKRANY 2013 r. , nr 01, s. 26-27
PRZEŻYĆ KATASTROFĘ. POSTAPOKALIPSA W GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2013 r. , nr 02 s. 22-24
UDANA REWOLUCJA O GRACH NIEZALEŻNYCH
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2013 r. , nr 02 s. 84-87
FATALNE ZAUROCZENIE. GRY WIDEO A KINO PRZYGODOWE
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Przygodowy film
EKRANY 2014 r. , nr 01, s. 27-30
OPOWIEM CI, CO ZROBIŁEŚ. GŁOS W GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Dźwięk
EKRANY 2014 r. , nr 01, s. 83-85
INTERAKTYWNE KINO, CZYLI CO POZOSTAWIA PO SOBIE 2013 ROK
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2014 r. , nr 01, s. 86-87
NIE - HORROR, PUNK ROCK I NASTOLETNIA MIŁOŚĆ
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2014 r. , nr 02, s. 94-96
"COME PLAY WITH US", CZYLI GRAMY W KUBRICKA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Bohater artykułu: Kubrick Stanley Temat: Wideo - gry
EKRANY 2014 r. , nr 05, s. 14-18
PRZYJEMNOŚĆ WALKI. O WOJNIE W GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2014 r. , nr 06, s. 84
NA MIEJSCACH ZBRODNI
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2014 r. , nr 06, s. 85
ATOMOWI STRAŻNICY TEKSASU
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 01, s. 86
WOJNA NA PROGU
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 01, s. 87
SIECZ I RZĄDŹ
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 02, s. 82-85
WIRTUALNY REALIZM GIER
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 02, s. 86
UROK ŚMIERCI NA MORZU
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 02, s. 87
EFEKT NASTOLATKI
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 03-04, s. 88-91
STAWKA WIĘKSZA NIŻ GRA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 03-04, s. 92
PYTANIA DO ELOHIM
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 03-04, s. 93
W KRAINIE POKORY
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 06, s. 88-90
STEAM GREENLIGHT. SEN O ZIELONEJ WYSPIE
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 06, s. 92
CIERPIENIE W 2D
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2015 r. , nr 06, s. 93
KRÓLICZA NORA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2016 r. , nr 02, s. 106-109
NOWA HISTORIA GIER WIDEO?
Gatunek: esej
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2016 r. , nr 02, s. 110
DUCH NA PASMACH FAL
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2016 r. , nr 02, s. 111
KRÓTKA GRA O ROZMAWIANIU
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2016 r. , nr 05, s. 094-099
CYFROWE DEJA VU
Gatunek: esej
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2016 r. , nr 05, s. 100
MIGAWKI Z REWOLUCJI
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2016 r. , nr 05, s. 101
PLATFORMOWA INCEPCJA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2016 r. , nr 06, s. 098-101
SEKS, GROZA I RZEWNE OPOWIEŚCI
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2016 r. , nr 06, s. 102
PRZYKRO MI, DAVE
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2016 r. , nr 06, s. 103
KRÓLIK W CIASTKU Z WRÓŻBĄ
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 01, s. 092-095
HORROR ZŁOŻONOŚCI. KOPRODUKCJE W GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 01, s. 096
NA TROPIE POŻĄDANIA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 01, s. 097
PRZEKLEŃSTWA NIEPRAWOŚCI
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 03-04, s. 102-107
MIŁOŚĆ BUDOWANA NA PIKSELACH
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 03-04, s. 108
SEN O ELEKTRYCZNYCH OWCACH
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 03-04, s. 109
GRA POLITYKI REALNEJ
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 05, s. 098-103
BUDOWA APOKALIPSY W JEDNYM KRAJU
- Tłumacz: Seweryn Agnieszka
Gatunek: esej
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 05, s. 104
CIENIE ŻYCIA RODZINNEGO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 05, s. 105
PRAWO I (NIE)PORZĄDEK
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 06, s. 100-103
GRA/CZ. IDEA BIO-OBIEKTU W GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 06, s. 104
CYBERPUNK W KRAKOWIE
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2017 r. , nr 06, s. 105
BOSKA SKRZYNKA Z NARZĘDZIAMI
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
EKRANY 2019 r. , nr 02, s. 029-033
WYRAZY WSPÓŁCZUCIA. KOMUNIKOWANIE EMOCJI W GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
FILM (1973 - ) 2013 r. , nr 05 s. 86-87
GRA BEZ GRANIC
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Film i gry komputerowe
GAZETA WYBORCZA 2013 r. , nr 041 (18.02), s. 22
KOLEJNY BIZNES MYSZKI MIKI
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Disney - wytwórnia filmowa , Wideo - gry
IMAGES 2015 r. , Vol. 16, nr 25, s. 113-123
BERGMAN VS. BATMAN. CHWYT TECHNICZNEJ DEZILUZJI W GRACH WIDEO NA TLE PRAKTYK LITERACKICH I FILMOWYCH
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2017 r. , Vol. 21, nr 30, s. 165-175
MIĘDZY REALNOŚCIĄ A WIRTUALNOŚCIĄ. WYKORZYSTANIE FOTOGRAMETRII W GRZE WIDEO ZAGINIĘCIE ETHANA CARTERA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 005-031
STORY BEATS IN VIDEOGAMES AS VALUE-DRIVEN CHOICE-BASED UNIT OPERATIONS
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Narracja filmowa
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 043-055
O STRUKTURZE ŚWIATA W NARRACYJNYCH GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 057-072
THE MATERIAL WORLD OF DIGITAL FICTIONS
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
- Bohater artykułu: Kantor Tadeusz
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 113-122
ARTISTS PLAY GAMES
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 123-141
RE-WRITING HISTORIES OF COLONIZATION IN VIDEO GAMES: THE CASE OF ELIZABETH LAPENSEE
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Kolonializm
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 143-160
GRY PAMIĘCI. VALIANT HEARTS: THE GREAT WAR I MY MEMEORY OF US W PERSPEKTYWIE KULTURY HISTORYCZNEJ
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 161-174
POLISH POLITICAL BROWSER GAMES AS GENERATIVE METAPHORS: ANALYSIS OF STRUCTURES AND FUNCTIONS
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 175-190
INDEPENDENT HORROR GAMES BETWEEN 2010 AND 2020: SELECTED CHARACTERISTIC FEATURES AND DISCERNIBLE TRENDS
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry Rok: 2010 - 2020
- Temat: Horror
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 205-219
KOLONIZACJA STAWÓW HYDR - NARRACJE W SERII HEROES OF MIGHT AND MAGIC
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2021 r. , Vol. 29, nr 38, s. 225-230
THE EXPERIENCE AND EXPLORATION OF WORLDS IN SINGLE-PLAYER VIDEO GAMES
Gatunek: esej
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2022 r. , Vol. 31, nr 40, s. 137-145
POSTAPOKALIPTYCZNE ROLE LUDZI I ROŚLIN W GRZE CLOUD GARDENS. CZYM JEST OGRÓD?
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Ekologia
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 103-114
GRACZ-TURYSTA. PRZEWODNIKI PO GRACH I KSZTAŁTOWANIE DOŚWIADCZENIA UŻYTKOWNIKA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 125-138
POSTKLASYCZNA GROZA. PRZEOBRAŻENIA FUZJI GATUNKOWEJ SURVIVAL HORRORU
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Horror , Wideo - gry , Wideo - gry - historia
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 139-149
MOTYW PODRÓŻY W CZASIE W GRACH CYFROWYCH - PODSTAWOWE TYPY MECHANIK
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 153-161
THE POLISH DEMOSCENE - BETWEEN THE PAST AND THE FUTURE. CONVERSATION WITH ŁUKASZ SZAŁANKIEWICZ
Gatunek: wywiad
Słowa kluczowe:
- Wywiad z: Szałankiewicz Łukasz
- Temat: Multimedia , Wideo - gry
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 175-188
MECHANIZMY ZARZĄDZANIA EMOCJAMI W GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 217-228
SPORT ELEKTRONICZNY I JEGO MEDIALNE INTERFEJSY
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 251-266
"NASZE ŚCIEŻKI STANĄ SIĘ DROGAMI": EKOGROZNAWCZE REFLEKSJE WOKÓŁ DEATH STRANDING HIDEO KOJIMY
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Ekologia
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 267-279
CHOISES, AFFECTS AND TRANS REPRESENTATION: AN ANALYSIS OF MECHANICS AND GAMEPLAY IN TELL ME WHY
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Wideo - gry - narracja
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 281-306
QUEEROWANIE GIER AAA NA PRZYKŁADZIE SERII ASSASSIN'S CREED - MOŻLIWOŚCI I ZAGROŻENIA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 307-325
WYSIŁEK EMOCJONALNY JAKO PODSTAWOWA ZASADA MIŁOŚCI (DWORSKIEJ). ROMANS Z ANOMENEM W BALDUR'S GATE II
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 327-347
DŹWIĘKOWOŚĆ JAKO CZYNNIK BUDUJĄCY SPÓJNOŚĆSERII GIER WIDEO (NA PRZYKŁADZIE SERII GIER ASSASSIN'S CREED)
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
IMAGES 2023 r. , Vol. 33, nr 42, s. 349-362
AUTHOR GALLERY
Gatunek: artykuł, fotografie
Słowa kluczowe:
- Temat: Fotografia artystyczna , Wideo - gry
IMAGES 2023 r. , Vol. 35, nr 44, s. 227-246
PRZESTRZEŃ W GRZE WIDEO DARK SOULS JAKO NARZĘDZIE DO KREOWANIA ŚWIATOOPOWIEŚCI
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
KWARTALNIK FILMOWY 2020 r. , nr 109, s. 177-194
PRZESTRZENIE SEMIFILMOWE. SYMULOWANIE WŁAŚCIWOŚCI PRZESTRZENI KINEMATOGRAFICZNYCH W GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Film i gry komputerowe , Przestrzeń filmowa
KWARTALNIK FILMOWY 2023 r. , nr 122, s. 036-057
KOLONIZACJE LEŚNEGO GRAJOBRAZU. SZKIC O LASACH W POLSKICH GRACH WIDEO Z PERSPEKTYWY STUDIÓW POSTKOLONIALNYCH
Gatunek: esej
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Miejsce akcji - las
KWARTALNIK FILMOWY 2024 r. , nr 126, s. 244-254
SPEŁNIANIE FANTAZJI. WYZWANIA DOSTĘPNOŚCI W GRACH WIDEO
Gatunek: artykuł
Dotyczy dostępności w grach cyfrowych dla osób niepełnosprawnych.
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
PANOPTIKUM 2021 r. , nr 26, s. 155-167
REVISITING VIDEOGAME LOGIC: IMPOSSIBILE STORYWORLDS IN THE CONTEMPORARY HOLLYWOOD BLOCKBUSTER
Gatunek: esej
Słowa kluczowe:
- Temat: Blockbuster , Wideo - gry
POLITYKA 2016 r. , nr 49, s. 80-81
GRY I NIEGRY
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
POLITYKA 2017 r. , nr 14, s. 82-84
BĘDĄC KOSMICZNYM ĆPUNEM
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
POLITYKA 2017 r. , nr 23, s. 75-77
JAPONIA WRACA DO GRY
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
POLITYKA 2019 r. , nr 32, s. 88-90
GROZA TŁUMU
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
POLITYKA 2019 r. , nr 48, s. 86-88
GRY HIDEO
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Bohater artykułu: Kojima Hideo
- Temat: Wideo - gry
POLITYKA 2021 r. , nr 44, s. 84-86
LITERATURA DO GRANIA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry
RZECZPOSPOLITA 2019 r. , nr 007 (9.01), s. A03
KINO POWINNO OBAWIAĆ SIĘ GIER WIDEO
Gatunek: wywiad
Słowa kluczowe:
- Wywiad z: Jachymek Karol
- Temat: Wideo - gry
TYGODNIK POWSZECHNY 2023 r. , nr 50, s. 80-82
KINO GRYWALNEGO NIEPOKOJU
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe:
- Temat: Wideo - gry , Film i gry komputerowe , Ekranizacje gier video
- Tytuł: LAST OF US, THE
WPROST 2018 r. , nr 42, s. 54-57
WYCISKANIE WIEDŹMINA
Gatunek: artykuł
Słowa kluczowe: